Visites guiades per a tots els públics

• Visites per a totes les edats: adults i famílies

Gaudiu de les visites guiades que us descobriran la nova etapa del Museu Etnològic-Museu de Cultures de Món de Barcelona a les seves seus de Montjuïc i del carrer Montcada.

Un equip d'antropòlegs i antropòlogues coneixedor de la matèria i de les històries que s'amaguen rere les peces que es mostren a les sales d'ambdues seus, acompanyaran els visitants que ho desitgin en un itinerari de 50 minuts.

Al Museu Etnològic-Museu de Cultures de Món de Barcelona no només podrem contemplar objectes, sinó que aquests ens faran reflexionar sobre el seu origen i el seu context, mentre que indaguem també en els nostres records i el nostre dia a dia. Amb aquesta intenció, el museu ha plantejat un seguit d'itineraris transversals i temàtics a través de diverses sales dels dos edificis que ens ajudaran a reflexionar sobre aquestes qüestions.

Amb la convicció que cal viure el museu com una experiència diferent cada vegada que es visita, els guies ens presentaran, en cada sessió, un museu lleugerament diferent, destacant alguns aspectes i entretenint-se en determinades històries que incorporaran el bagatge de les aportacions del públic de cada setmana.

Més informació i reserves

• Seu Museu de Cultures del Món, al carrer Montcada

Telèfon: 932 562 300
    Correu electrònic:

• Seu Museu Etnològic de Barcelona, a Montjuïc

Telèfon: 932 563 484
    Correu electrònic:

Podeu fer les reserves fins els divendres abans de la visita del diumenge. Els grups seran d'entre 5 a 35 persones.