Què pots fer al Museu?

Exposicions, activitats, visites guiades, actualitat sobre peces de les nostres col·leccions, col·lecció en línia, la biblioteca especialitzada, esdeveniments del museu o relacionats amb el museu.... Tot en un click.

Descobreix la programació i tot el que pot oferir-te el MuEC!

Un Museu dues Seus

L’any 2017 el Museu Etnològic i el Museu de Cultures del Món esdevenen un únic museu, el Museu Etnològic i de Cultures del Món (MuEC), amb dues seus: la Seu Montjuïc, a l’edifici del Museu Etnològic inaugurat el 1973 i reobert l’any 2015 després d’una remodelació de quatre anys, i la Seu Montcada, als espais dels palaus Nadal i Marquès de Llió, restaurats expressament per crear aquest espai de preservació, difusió i projecció social.

Seu Montjuïc

@MUEC_BCN  #MUECParcMontjuïc

Seu Montcada

@MUEC_BCN  #MUECMontcada

Exposicions permanents

Visita les exposicions permanents de la Seu Montjüic i la Seu Montcada

Exposició permanent - Seu Montcada

L’exposició permanent de la Seu Montcada mostra una selecció de peces de diverses cultures del món. Amb el suport de mitjans interactius i audiovisuals el visitant podrà situar els objectes en el context en el qual van ser creats.

Ves a l'exposició permanent de la Seu Montcada

Exposició permanent - Seu Montjüic

L’exposició permanent de la Seu Parc Montjuïc porta per títol «Sentir el patrimoni» i està dedicada a explicar com l’objecte, sigui quin sigui, s’impregna del caràcter de la comunitat que el concep i l’utilitza.

Ves a l'exposició permanent de la Seu Montjuïc

Exposicions temporals

A més de les exposicions de la col·lecció permanent, el Museu Etnològic i de Cultures del Món proposa diferents programes d'exposicions temporals de formats i enfocaments diversos. A totes dues seus podràs trobar des d’exposicions en petit format, fins a exposicions que defugen de relats tancats, o d’altres que conviden a la reflexió crítica. Descobreix els diferents programes d’exposicions temporals del Museu Etnològic i de Cultures del Món.

Activitats

Visites guiades, activitats educatives, familiars, cicles, conferències. El Museu Etnològic i de Cultures del Món ofereix una programació regular, plural i transversal d’activitats adreçades a públics molt diversos. Consulta aquí tota la programació d’activitats del museu.

diumenges 11 febrer (Festes de Santa Eulàlia), 3 març, 7 abril de 2024

Dracs malvats, dracs fantàstics

Seu Montcada

4 de febrer, 3 de març, 7 d’abril, 5 de maig, 2 de juny i 7 de juliol de 2024

4 peces, 4 continents

4 de febrer, 3 de març, 7 d’abril de 2024

La col·lecció que no es veu

Col·leccions

Les col·leccions del Museu Etnològic i de Cultures del Món de Barcelona abasten aspectes molt diversos de les formes de viure i les seves representacions simbòliques de gran varietat de cultures d’arreu del món. Els fons estan formats pels testimonis materials i la documentació de context generada durant les campanyes de recol·lecció que el museu ha dut a terme.