Entre Tallers i Museus proposa redescobrir l’artesania i els oficis artesans als museus de la ciutat de Barcelona a través de masterclasses i demostracions pràctiques. Els propis artesans i artesanes treballaran en directe diferents disciplines vinculades als fons i col·leccions dels museus. Activitat organitzada per l’ICUB i l’A-FAD.

Diumenge 6 de Maig a Barcelona. Dues sessions: d’11.00h a 12.15h i de 13.00 a 14.15h.

Activitat gratuïta amb un aforament limitat en cada sessió. És obligatori fer la reserva prèvia de places per poder accedir a l’activitat.

Masterclass sobre tèxtil a càrrec de l’artista Assumpció Espada. Les seves obres reivindiquen el paper de cada material per si mateix, amb nous resultats i efectes.

Recorregut històric del tapís i explicació dels nous corrents contemporanis en el món de la creació tèxtil. Posterior demostració pràctica de confecció de peces amb diferents materials.

Consulta tota la informació a www.tallersobertsbarcelona.cat/entretallers